Marktonderzoek
Voor bedrijven en openbare besturen is de particulier/eindconsument een cruciale stakeholder. ABM organiseert, op maat, regelmatig bevragingen bij een representatief staal waarbij, in functie van het onderwerp, rekening wordt gehouden met criteria als leeftijd, gender, sociale groep, geografische spreiding, ..
Ben je op zoek naar een manier om je doelgroep echt te begrijpen en aan te spreken?
Wil je onderscheidend zijn en op een relevante manier communiceren met je consumenten?
Dan kan een consumentenbevraging de oplossing bieden.
ABM gebruikt een aantal uiteenlopende onderzoeksmethodes, afhankelijk van de vraag en altijd op maat.
Inzicht krijgen in je doelgroep? Neem contact met ons op!
Ons aanbod rond marktonderzoek:
Contacteer ons voor een vrijblijvend eerste gesprek!
Ides Pierens
Expert marktonderzoek
Tel.
- +32 471 20 96 01

Samenvatting van de wijzigingen die op komst zijn voor de omgevingsvergunning voor kleinhandelsactiviteiten.
Vijftig jaar geleden, in 1972, werd ABM opgericht. Toen nog onder de naam BBM. Neem je mee een kijkje…
Op 18 november 2022 werd het kernkompas overhandigd door gedupeteerde van Economie Tom Vandeput aan burgemeester Luc Wouters en…